Kosár
0 Ft
Rendelés
logo
« Vissza a kiválasztáshoz (727 termékek) | » A személyes adatok kezelésének elvei

A személyes adatok feldolgozásának alapelvei

Nagy jelentőséget tulajdonítunk személyes adatainak védelmének és a magánélethez való jogának az interneten. Kérjük, olvassa el adatvédelmi szabályzatunkat. Célunk, hogy elmagyarázzuk, hogyan kezeljük személyes adatait, milyen információkat tárolunk és hogyan használjuk fel azokat.

1. Tájékoztatás a személyes adatok kezeléséről és védelméről

Személyes adatainak védelme nagyon fontos számunkra, ezért mindig betartjuk a vonatkozó jogszabályokat és nemzetközi szabványokat

A természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről szóló, 2016. április 27-i (EU) 2016/679 európai parlamenti és tanácsi rendelet (GDPR) elfogadásával kapcsolatban, amely az Ön személyes adatainak cégünk általi kezelésére vonatkozik. Hodinky 365 s.r.o. május 25-én kelt 2018, IČ: 28638581, bejegyzett székhellyel Sirotčí 605/10, 703 00 Ostrava-Vítkovice, bejegyezve az Ostravai Kerületi Bíróság által vezetett kereskedelmi nyilvántartásba, C részleg, betétlap 36127 (a továbbiakban "Társaság", "mi" vagy "minket".), Az alábbiakban összefoglaljuk az Ön személyes adatainak a Társaság általi feldolgozására és védelmére vonatkozó alapvető információkat.

2. Milyen személyes adatokat dolgozunk fel és hogyan szerezzük meg azokat

Az általunk kezelt személyes adatok, amelyek mértéke elsősorban a céltól és a nyújtott szolgáltatásoktól függően változik, a következők:

1. Az adásvételi szerződés megkötéséhez és megrendelésének feldolgozásához azonosító adatokat (név, vezetéknév, cím), elérhetőségi adatokat (e-mail, telefonszám), cégnevet, személyi igazolványt, székhelyet (ha Ön vállalkozó) kezelünk.

2. Szolgáltatásaink és ajánlataink javítása érdekében, marketing célból, beleértve a kereskedelmi üzenetek küldését és a hirdetések személyre szabását, adatokat dolgozunk fel a weboldalunkon tett látogatásáról (sütik, IP-cím), vásárlási szokásairól és szolgáltatásaink használatáról (pl. dátum, ár) és a vásárolt termékek neve, beleértve az Önnel folytatott kapcsolódó kommunikációt).

Személyes adatokat elsősorban közvetlenül Öntől gyűjtünk (különösen szerződéskötéskor és szerződéses jogviszony fennállása alatt), illetve a weboldalunkon tett látogatásai alapján is (lásd lent a sütikről szóló részt).

3. Hogyan használjuk fel személyes adatait

Személyes adatait különösen az alábbi célokra használjuk fel:

  1. szerződés megkötésére és megrendelésének feldolgozására
  2. hogy kommunikáljunk Önnel és kezeljük szerződéses kapcsolatunkat
  3. ügyfélszolgálatunk elemzésére, értékelésére és fejlesztésére
  4. az Ön panaszainak és követeléseinek kezelése
  5. jogi kötelezettségeink teljesítése
  6. az Ön hozzájárulásával, hogy tájékoztassuk Önt az általunk kínált termékekkel és szolgáltatásokkal kapcsolatos változásokról és újdonságokról, valamint személyre szabott ajánlatainkról.

Az Ön személyes adatait csak a fenti adatkezelési célok bármelyikének időtartamára őrizzük meg, és csak addig, ameddig az alkalmazandó jogszabályok megkövetelik, illetve ameddig azokkal összhangban vannak.

A marketing célú hozzájárulás esetén (beleértve a megfelelő áruk és szolgáltatások nyújtása céljából történő profilalkotást és adott esetben a sütik feldolgozását) ez az időszak a hozzájárulás vagy annak megújításától számított 10 év. Más esetekben az adatkezelés időtartama az adatkezelés céljától függ, vagy azt törvény határozza meg.

4. Az Ön személyes adatainak feldolgozásának jogalapja

Az a jogalap, amely lehetővé teszi számunkra az Ön személyes adatainak feldolgozását, attól függ, hogy milyen célból dolgozzuk fel a személyes adatokat. Ezért bizonyos esetekben az Ön személyes adatait az Ön hozzájárulása nélkül is feldolgozhatjuk, mert:

  1. az Önnel kötött szerződés megkötéséhez vagy teljesítéséhez szükséges.
  2. ez szükséges ahhoz, hogy eleget tegyünk jogi kötelezettségeinknek (pl. számviteli és adózási).
  3. jogos érdekeink védelme érdekében szükséges (például a szerződéses követelések érvényesítésével vagy szolgáltatásaink felülvizsgálatával és fejlesztésével kapcsolatban)

Az Ön hozzájárulásával az Ön személyes adatait marketingcélokra is feldolgozhatjuk, azaz termékeinket kínálhatjuk Önnek, tájékoztathatjuk Önt új termékeinkről vagy egyéb kereskedelmi kommunikációról, az Ön e-mail címére történő küldéssel, valamint személyre szabott marketing és remarketing alkalmazásával. Bármikor visszavonhatja a személyes adatainak ehhez a felhasználásához adott hozzájárulását, ha a hozzájárulás visszavonásáról szóló tájékoztatást elküldi a info@hodinky-365.cz e-mail címünkre vagy a hirdetési e-mailek láblécébe.

5. Kinek adjuk át az Ön személyes adatait

Személyes adatait a következőknek adhatjuk át:

  1. azok a szolgáltatók, akik az üzleti tevékenységünkkel kapcsolatban nyújtanak nekünk szolgáltatásokat, különösen a fuvarozók, az Ön fizetési közvetítői, a szerződések és az Ön által teljesítendő követelések adminisztrációjában segítő személyek, vagy akik dokumentumokat nyomtatnak és kézbesítenek.
  2. Heureka.cz, a vásárlói elégedettség ellenőrzésének részeként, egy kérdőív elküldésével az Ön e-mail címére.
  3. más személyeknek a vonatkozó jogszabályoknak megfelelően (pl. bejelentések az adóhatóságoknak a törvényben előírt esetekben, a rendőrségnek a bűnügyi nyomozás során stb.)

6. Mik azok a sütik és hogyan használjuk őket

A sütik olyan kis adatfájlok, amelyek a weboldal megfelelő működéséhez szükségesek, és amelyeket ezért a legtöbb weboldalhoz hasonlóan mi is elhelyezünk az Ön számítógépén. Ezek olyan szöveges fájlok, amelyeket a weboldalak tárolnak az Ön számítógépén vagy mobileszközén, amikor Ön elkezdi használni a weboldalt.

Ez lehetővé teszi, hogy a webhely egy bizonyos ideig emlékezzen az Ön által a webhelyen végrehajtott műveletekre és beállításokra - például a kosár tartalmára. Nem kell újra megadnia ezeket az adatokat, amikor újra meglátogatja a webhelyet, és a webhely különböző részei között mozog.

Sütiket használunk statisztikai adatok gyűjtésére és a hirdetések személyre szabására is, hogy tovább javíthassuk weboldalunkat és az általunk kínált szolgáltatásokat. Ezért a weboldalunk használatára vonatkozó információkat megosztjuk hirdetési és elemzési partnereinkkel, különösen a Google-val. Arról, hogy a Google hogyan kezeli a sütiket, itt olvashat https://www.google.com/policies/technologies/cookies/.

  1. Ha nem járul hozzá a sütik és a sütik-technológiát használó weboldalunkon keresztül beszerzett adatok használatához a fent felsorolt ​​célokra, lehetősége van a következőkre:blokkolni a sütik használatát a böngésző vagy más számítógépes program megfelelő beállításával (azaz állítsa be az internetböngészőjét vagy más számítógépes programját úgy, hogy blokkolja vagy tiltsa/nem engedélyezze a sütik használatát).
  2. a hozzájárulását díjmentesen visszavonhatja a következő e-mail címen is: info@hodinky-365.cz

7. Mik az Ön jogai

Személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatban különösen a következő jogok illetik meg Önt:

  1. a világos, átlátható és érthető tájékoztatáshoz való jog arról, hogy hogyan használjuk fel az Ön személyes adatait és milyen jogai vannak;

  2. a személyes adatokhoz való hozzáférés joga és a Társaság általi feldolgozásukkal kapcsolatos egyéb információk szolgáltatása;

  3. a helytelen és hiányos személyes adatok helyesbítéséhez való jog;

  4. az Ön személyes adatainak törléséhez való jog, különösen akkor, ha (i) a további feldolgozáshoz már nincs szükség; (ii) Ön visszavonta a feldolgozáshoz adott hozzájárulását; (iii) Ön jogosan tiltakozott a feldolgozás ellen; (iv) azokat jogellenesen dolgozták fel; vagy v) azokat a jogszabályoknak megfelelően törölni kell;

  5. a személyes adatai feldolgozásának korlátozásához való jog, ha (i) vitatja a személyes adatai pontosságát a következő időtartamra, amíg nem ellenőriztük annak pontosságát; ii) az adatkezelés jogellenes; iii) nekünk már nincs szükségünk az adatokra, de Önnek szüksége van az adatokra jogi követelései érvényesítéséhez vagy (iv) Ön tiltakozik a feldolgozásuk ellen, amíg nem ellenőrizzük, hogy jogos indokaink elsőbbséget élveznek-e az Ön érdekeivel szemben;

  6. az Ön személyes adatainak feldolgozása elleni tiltakozáshoz való jog, amennyiben azokat (i) közvetlen üzletszerzési célból vagy (ii) jogos érdekünkből kezeljük;

  7. a Személyes Adatvédelmi Hivatalnál történő panasztétel joga, Pplk. Sochora 27, 170 00 Prága 7; www.uoou.cz

Ha a fenti jogok bármelyikével élni kíván, kérjük, lépjen kapcsolatba velünk az alábbi elérhetőségeken.

8. Hogyan védjük személyes adatait

Az Ön személyes adatainak biztonsága és bizalmas kezelése érdekében, ami rendkívül fontos számunkra, technikai és szervezési intézkedésekkel védekezünk az adatokhoz való jogosulatlan hozzáférés ellen és a visszaélésekkel való visszaélés, az informatikai rendszereink biztonságának biztosítása és az adatok helyreállítása incidens esetén. Minden intézkedést rendszeresen értékelnek és frissítenek.

A személyes adatok feldolgozása elektronikus információs rendszerekben történik, amelyek fizikai, technikai és eljárási ellenőrzéseknek vannak alávetve. Az adatok védelme érdekében technikai, szervezeti és személyi intézkedéseket tartalmazó biztonsági mechanizmussal rendelkezünk, és ugyanilyen szintű védelmet követelünk meg adatfeldolgozóinktól is.

Ha bármilyen kérdése van a személyes adatainak feldolgozásával kapcsolatban, ha bármilyen egyéb kapcsolódó segítségre van szüksége, vagy ha élni kíván a jogaival, kérjük, vegye fel a kapcsolatot az adatvédelmi tisztviselővel elektronikusan a info@bezel.hu email címen vagy írásban a Cég fenti címén.

9. Fizetési átjáró – személyes adatok feldolgozása

A PSD2 európai irányelv végrehajtásával összefüggésben a fizetési műveletekben bevezetésre kerül a többszörös ügyfélhitelesítés (úgynevezett erős ügyfélhitelesítés a kártyakibocsátó részéről). A kártyarendszerek minden egyes kártyás fizetésnél kötelező adatátvitelt írnak elő azzal a fő céllal, hogy a vásárlási folyamatot a kibocsátó bank oldalán a hitelesítési lépésekkel való megszakítás nélkül a lehető legnagyobb mértékben támogassák (inssuer) a TRA (tranzakciós kockázatelemzés) kivételének alkalmazása a kártyakibocsátói oldalon az erős felhasználói hitelesítésre vonatkozóan:

Az egész folyamat felgyorsítása érdekében ezért szükséges az ADDINFO paramétert további ügyféladatokkal bővíteni, nevezetesen:

  • Név (Name)
  • E-mail cím (Email address)
  • Otthoni telefonszám (Home phone number)
  • Mobil telefonszám (Mobile phone number)
  • Számlázási cím (Billing address)
  • Szállítási cím (Shipping address)

A fenti információkkal összhangban, a PSD2 európai irányelv végrehajtásával összefüggésben, a feltételek elfogadásával az ügyfél beleegyezik abba is, hogy a fizetési műveletekhez szükséges azonosító adatait megadja.